shabab w banat cool
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

shabab w banat cool

forum 4 all of the youth

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

زيارة مفاجأة؟؟؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محمود ناجى

محمود ناجى

المساهمات : 11

زيارة مفاجأة؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: زيارة مفاجأة؟؟؟؟   زيارة مفاجأة؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين مارس 31, 2008 1:50 am

انت وراك موعد مهم جدا مع الجيرل فريند بتاعتك -المرينطبق ايضا مع البنات ولكن مع البوى فريند-طبعا انت عايز تروح فى احسن صورة رحت مجلجل شعرك وحطيت احلى برفاه وهى طبعا عايزه تبان كانها درو باريور راحت جايبة علبة الميكاب وقلم الكحل واشتغلت بقى طبعا هى مشغولة فجاة دق جرس الباب اللعنة من الذى ياتى فى مثل هذا الوقت تذهبى لتلقى نظرة على الباب من العين السحرية فتجدين وجها يشع ضياء فتقولين من

-انا رسول الله

انت تفاجئين بالطبع وتستعدين لفتح الباب وكلك فرحة وفاجاة تقولين هل سيدخل الرسول وانا هكذا فاسرعت تمسحين وجهك بكل ما عليه من الالوان ليس الوقت رائق لمناديل الجلسرين ثم تذهبين بسرعة لفتح الباب وانت فى طريقك تلمحين التليفزيون او الدش وهو على اخره والناس بسم الله الرحمن الرحيم عماله ترقص زى طقوس عبادة الشياطين اعوذ بالله

فتذهبين لغلقه الجرس يرن ثانية الرسول سيذهب ان لم تفتحى الباب فجاة ان كل شىءياتى هنا فجاة المهم تتذكرين ان هناك مئات الصور االمعلقة بحجرتك فتذهبين بسرعة بعدما تنزعيها تنتبهين الى كلهذا الكم من اشرطة الكاسيت تدفعينها من فوق المكتب الجرس يدق ثانية تذهبين بعد ان تاخذى اى طرحة تجدينها لتفتحى الباب فلا تاجدى احد
طبعا انتى طحبتى جدا ولكنكى لا تستسلمى تذهبين لتنظرى على السلم فتجدينه وتنادى عليه يارسول الله فيصعد الرسول ثانية

وانت تتحدثين مع رسول الله يرن الموبايل-نسيتى تكنسليه-طبعا الرنة لوحدهافظيعة كلها كلام رهيب تنظرين لتعرفى من يرن وتسكتى هذه الفضيحة تجدين الاخ اللى قاعد مستنى ياحرام بقاله خمس دقائق عليك اللعنة اهذا وقته طبعا تكنسلى بسرعة وتفكرين ماذا لوعرف الرسول من الذى كان يتصل بيكى الاذان يؤذن هل ستقومين للصلاة واذا قمت هل ستقومين لانكى تفعلى هذا كل يوم ام مجامله للرسول وخجل من عدم صلاتك

ياترى هل يجب ان ناخذ وقفه مع النفس لنحاسب بها انفسنا لنرى هل نقيم حدود الله هل نؤدى ما امرنا بها

لن اقول لك بلغ الموضوع او هذه الاشياء ولكن ساقول قف مع نفسك وحاسبها

افخر بدينك وصلاتك فهذا هو مايستحق الفخر وليس ما يستحق الفخر هو شرب السجائر دون ان تكح والتنافس على مين الدون جوان فيكو والكلام الفاضى ده

كلمه اخيره هل سيشفع لنا الرسول ونحن بهذه الصوره

منقول

Love u 4 ever
Admin
Love u 4 ever

المساهمات : 132

زيارة مفاجأة؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: زيارة مفاجأة؟؟؟؟   زيارة مفاجأة؟؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 01, 2008 4:36 pm

ههههههههههههههههههههههههه
معلش بس انا في حاجة ضحكتني في الموضوع
مش مهم
المهم
شكرا يا محمود علي الموضوع التحفة بتاعك ده
و يا ريت كلنا نعمل بالنصائح اللي فيه حتي انت كمان
و متهيألي ان الواحد لازم يصلح في نفسه شويتين عشان الرسول صلي الله عليه و سلم يشفعله يوم القيامة
https://love2death.yoo7.com
ms evans

ms evans

المساهمات : 59

زيارة مفاجأة؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: زيارة مفاجأة؟؟؟؟   زيارة مفاجأة؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس أبريل 17, 2008 2:16 pm

الموضوع حلو أوى يا محمود
جزاك الله خيرا والصراحة أنا كمان فى حاجة ضحكتنى فيه
Smile

زيارة مفاجأة؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1